Samsung Jet™ 95 Multi steelstofzuiger VS20C954CTN/WA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet™ 95 Multi steelstofzuiger VS20C954CTN/WA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

DURK 25-11-2023

BEVALT ERG GOED

BEN SUPER TEVREDEN MET DE JET 95 MULTI VAN SAMSUNG. MEDE DOOR ZIJN COMPACTE UITSTRALING.
EN GOEDE ZUIGKRACHT.

g*******@g******** 18-11-2023

We hebben dit product gekocht omdat onze stofzuiger stuk was. We kregen een mooie aanbieding van Samsung en dat was een extra accu gratis na de registratie. Tijdens het uitpakken zagen we dat er al een tweede accu in zat, dus contact opgenomen met Samsung. Dit ging heel moeizaam en weinig flexibel. Nu was mijn vraag aan Samsung om de accu om te wisselen voor een andere borstel om te poetsen. Het antwoord is nee , en een ander antwoordt is Je hebt is nooit genoeg accu's. Dit zit mij heel dwars ,ik hat anders wel een ander merk gekozen. De stofzuiger is verder niks mis mee.

g*****@l****** 11-11-2023

Deze snoerloze steelstofzuiger is een prima aankoop, zuigt perfect met een prima resultaat.
De actie met de gratis extra accu, is een hele mooie.